Індонезія: розробка регламенту щодо контролю за розміщенням реклами продуктів харчування

18 вересня 2015 року  Індонезія оприлюднила нотифікацію про розробку Проекту закону про контроль за рекламою оброблених харчових продуктів.iii 
Основними положеннями проекту є наступні:  

  • Дозволяється розміщувати рекламу для всіх оброблених продуктів харчування. Продукти харчування можуть рекламуватися лише після отримання дозволу на їх реалізацію від Національного агентства з регулювання.
  • Інформація, що міститься в рекламі, має відповідати змісту етикетки на товарі. Інформація має бути правдивою й не вводити в оману споживачів.
  • Особливі вимоги застосовуються до продукції, яка має медичне призначення. Зокрема, рекламне оголошення такої продукції перед його оприлюдненням має бути затверджено Національним агентством з регулювання.

Проект буде ухвалений на заміну чинного документу у цій сфері, який набув чинності у 2008 році. 
Очікується, що документ стане основою законодавчої бази у сфері розміщення реклами оброблених продуктів харчування та головним орієнтиром щодо правил розміщення реклами для виробників, імпортерів та дистриб'юторів такої продукції.  Термін ухвалення та набуття чинності документу буде визначено окремо (після проведення консультацій). Кінцевий термін подачі коментарів – 17 листопада 2015 року.  
За даними Міжнародного торговельного центру у 2012-2014 роках експорт продуктів харчування з України до Індонезії становив, в середньому, 2,8% від загального експорту вітчизняних товарів до цього торговельного партнера. Це близько 7 млн дол. США.   

За матерiалами www.ier.com.ua