Сертифікація персоналу

Проводимо сертифікацію персоналу в законодавчо нерегульованій сфері.
Європейський підхід до атестації персоналу.
«Сертифікація персоналу» - добровільна атестація на відповідність встановленим вимогам.
Вимоги Ви вибираєте самі.

Мета: визначити рівень персональної професійної компетентності співробітників
Вашої компанії і пройти атестацію / сертифікацію в незалежному органі.
Вигоди і переваги:

  •     можливість отримати незалежну оцінку якості підготовки, рівня компетентності, професійної придатності співробітників;
  •     здійснення постійного моніторингу компетентності персоналу;
  •     формування позитивного іміджу;
  •     можливість продемонструвати партнерам по бізнесу свою кваліфікаційну надійність;
  •     визнання кваліфікації та компетентності персоналу на міжнародному ринку;
  •     виконання вимог міжнародних ринків праці;
  •     забезпечення високої мотивації персоналу;
  •     підвищення уваги і поваги до працівників підприємства;
  •     підвищення «вартості» професіоналів на ринку праці.

 

За підсумками сертифікації заявник отримує номерний сертифікат професійної компетентності в заявленій сфері діяльності і включається до Реєстру сертифікованого персоналу.
Посади, які можливо сертифікувати:

  1. Менеджери з продажу послуг Корпоративним и VIP клієнтам.
  2. ТОП менеджери компании (директор департаментів продажів, логістики, якості, Дирекції персоналу та ін.).

Курсы подготовки/переподготовки персонала в соответствии с ISO 29990.

Курси підготовки / перепідготовки персоналу відповідно до ISO 29990.

Загальний опис кваліфікаційних стандартів (вимог) професіоналізму «менеджер з продажу» (Sales specialist).
Кваліфікаційні стандарти, вимоги професіоналізму для спеціальності «Менеджер з продажу» (Sales specialist) - описує професійні навички і знання, якими повинен володіти фахівець з продажу, для забезпечення результативної діяльності.
Результативна діяльність - це діяльність забезпечує можливість управління і дає прогнозований результат.
Дані кваліфікаційні вимоги (стандарти) професіоналізму можуть бути використані для підготовки і сертифікації фахівців, які здійснюють свою діяльність у таких напрямках:

  •     оптова та дрібно оптова торгівля;
  •     продаж послуг;
  •     продаж інформаційних продуктів;
  •     продаж інтелектуальних і програмних продуктів;
  •     індивідуальна зайнятість і приватне підприємництво.
  •     інші види діяльності, де основною частиною роботи є продаж.

Кваліфікація «менеджер з продажу» (Sales specialist) є базовою для фахівців різних галузей. Дана кваліфікація описує наступні види робіт, які виконуються сертифікованим фахівцем «менеджер з персоналу»:

  •     Планування та організація роботи.
  •     Комунікація та взаємодія.
  •     Управління тактикою.

В опис кваліфікаційних стандартів професіоналізму може входити також опис базових принципів поведінки, переконань та професійної етики.